علی و رضاعلی و رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

وبلاگ 2 قلوها

مهارت در بازی

1393/3/11 12:30
نویسنده : طاهره
427 بازدید
اشتراک گذاری

علی و رضا تو موتو سواری کلی مهارت پیدا کردند دیگه گل های ناز مامان می توانند روی کف موتورشون بایستند و نعادلشون را حفظ کنند و یا وارونه روی موتور سوار بشوند .به هم دیگه کلی وابسته هستند و زمانی که از خواب بیدار می شوند کلی زوق همدیگه را می کنند و البته بعدش هدیگه را کلی گوش مالی می دهند و من همیشه این وسط گیر کنم که حرص بخورم یا به کارهای نازشون بخندم ولی گل های مامان کلی دوستتون دارم و از خداوند به خاطر داشتنتون تشکر می کنم .

کارهای نازتون تو این زمان:

عاشق آب بازی هستید و دایم باید ظرف هاتون را پراز آب کنم و شما آب را از یه ظرف داخل ظرف دیگه بریزید .

عاشق بیرون رفتن هستید و اصلا علاقه ای به تو خونه موندن ندارید و دایم رضا جان مخصوصا می گوید دربا یعنی دررا باز کن.

عاشق حمام رفتن هستید و تو حمام دوست دارید فقط آب بازی کنید و نه دیگر هیچ.

غذا خوردنتون بینهایت بده و من حتما باید شمارا سرگرم کنم تا غذا بخورید.

علی عاشق اینه که موهای منو نوازش کنه  و ببوسه انگار فکر می کنه بوسه فقط باید از روی مو ها باشه چون تا بهش می گویم منو ببوس موهامو می بوسه و رضا جان عاشق مو کشیدنه ودایم موهای منو می کشه البته به تازگی لطف می کنند و گاهی منو می بوسند.

شب ها ساعت 3 می خوابید و اصرار من مبنی بر اینکه برق ها را خاموش کنیم تا شما دوتا زودتر بخوابید مورد قبول همسرجان واقع نمی شود.

شربت زینک پلاس و امگا3 نوش جان می کنید و فروگلوبین هم که تازه تمام شده را قبلا نوش جان کردید.

علی 16 تا دندون داره که متاسفانه 4 تای از اونها بخاطر قطره آهن کمی پوسیده شده ورضا جان 10 تا دندان داره و خوشبختانه پوسیدگی هم نداره .

کلماتی که می توانید بگویید:

مامان ،بابا، دادا، دودا(علی برای ادای کلمه دادا رضا می گوید)، در ، دست ، من ، نه ، دربا(در را بازکن)، توتو، لولو، نی نی، شیشست(شکست)، تاد(افتاد)، تند(کند)، ساع(ساعت)، آب ، ریت(ریخت)، پو(عموپورنگ)،دایی،

بدر(پدربزرگ)، با(بازکن)

پسندها (1)

نظرات (0)