علی و رضاعلی و رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

وبلاگ 2 قلوها

مردهای کوچک من

1393/4/21 2:51
نویسنده : طاهره
323 بازدید
اشتراک گذاری
تقدیم به علی و رضا
 
مردهای  کوچک مادر
فدای قدو بالایتان
خوب به حرفهای مادرت گوش کنید
حرفهایِ شاید تلخ و سنگینیست
اما باید از همین بچگی
برایتان بگویم تا در آینده...
اماده باشید برای مرد شدن
شما قرار است مرد خوبی شوید
مرد خوب بودن کار سختیست
اینکه قوی باشید اما مهربان
صدایتان پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودتان را از آب بکشید بیرون
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشید
عزیزان دل مادر
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت
عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنید : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسیست
عاشقی را کم کم خودم یادتان می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد
خودم عادتتان می دهم به گفتن دوست دارم
پسرانم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگیتان
اما به مادرت اطمینان کنید
من خیلی قبل تر از به دنیا آمدنتان
خودم را برای بزرگ شدنتان آماده کرده ام
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)