علی و رضاعلی و رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

وبلاگ 2 قلوها

شیرین کاری های جدید

1393/4/20 2:36
نویسنده : طاهره
377 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ناز پسرم عزیز دلم خوشگل مامان قربونت برم و.....

این های همه تقدیم به علی و رضای گل

خیلی خوشحالم گل پسرام روز به روز تغییر می کنند و بانمک تر می شوند اونقدر که مثل یه هلو می مونند و باید بروند توی گلوی مامانی

امروز علی توی تراس جااسفندی را برداشته و دور سر باباش به صورت دایره وار می چرخوند بله دیگه برای باباش اسفند دود می کرد اونقدر جیغ زدم من که ،می خواستم از پشت شیشه بخورمش . وامشب که رفته بودیم بیرون رضا دست یه دختره بستنی دید نمی دونید چیکار کرد راه می رفت می گفت هم هم هم به به به و تا براش بستنی نخریدیم از یادش نرفت.

راستی الان دو ماهه که رضا کامل می تونه قسمت هایی از صورتشو بگه مثل : چشم - گوش - دماق - دهن -زبانو علاوه بر آن دست و پا و ناف را هم بلده و همچنین مو ناگفته نمونه که علی دقیقا در 18 ماهگی انها را بلد بود فقط دماق را اشتباه میگه چون یک بار بهش گفتم دماق یه بار گفتم بینی.

پسندها (2)

نظرات (1)

آجیده
20 تیر 93 8:05
الهییی قربون رضا و علی کوچولوتون برم که اینقدر نازن خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
طاهره
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی از لطفتون